Skip to content

Shipping policy

Persoana fizica

Pentru a comanda, trebuie sa aveti peste 18 ani si sa furnizati o adresa de email valida, precum si un numar de telefon valid.

Efectuarea comenzii:

Cautati produsul dorit: puteti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse, direct din meniul afisat.

Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”

Verificare comenzii:

Dupa adaugarea fiecarui produs, sunteti directionat automat in cosul de cumparaturi; aici puteti vizualiza lista produselor selectate, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare si livrare comanda

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectati detaliile de facturare, metoda de plata dorita (Ordin de plata, Ramburs sau Card de debit sau credit) si modalitatea de livrare prin curier.

Termene de livrare:

Comenzile efectuate se livrează în 2-3 zile lucrătoare.

 

Nu uitati sa cititi Termenii si Conditiile si sa bifati casuta “Sunt de acord cu Termenii si conditiile si le accept neconditionat”, inainte de a trimite comanda!

 

Organic Life Partners nu va accepta plasarea comenzilor in alte moduri decat cele mentionate mai sus.

 

Atunci când plasati comanda,Organic Life Partners S.R.L. va emite un numar de identificare a comenzii. Organic Life Partners S.R.L. va face acest lucru prin intermediul website-ului. Va rugam sa tineti cont de faptul ca acest numar de identificare a comenzii va este pus la dispozitie doar cu scopul informarii si nu constituie acceptul comenzii dumneavoastra.

Prin plasarea comenzii, dvs. va exprimati intenția de a cumpara produsele selectate sub termenii si conditiile noastre. Organic Life Partners S.R.L. poate accepta sau nu comanda dvs.

In situatia in care apar erori de natura tehnica in procesarea comenzii de catre Organic Life Partners S.R.L. si comanda nu va fi procesata din aceasta cauza, consumatorul va fi informat telefonic sau prin email, in maximum 4 zile lucratoare.

 

Persoana juridica

 Pentru a comanda, trebuie sa furnizati datele firmei, o adresa de email valida, precum si un numar de telefon valid.

 Efectuarea comenzii:

Cautati produsul dorit: puteti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse, direct din meniul afisat.

Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”

 Verificare comenzii:

Dupa adaugarea fiecarui produs, sunteti directionat automat catre cosul de cumparaturi, unde puteti vizualiza lista produselor selectate, actualiza cantitatea sau renunta la unul sau toate produsele selectate. 

Detalii de facturare si livrare comanda

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectati detaliile de facturare, metoda de plata dorita (Ordin de plata, Ramburs sau Card de debit sau credit) si modalitatea de livrare prin curier.

Termene de livrare:

Comenzile se expediaza prin curier in 2-3 zile lucrătoare. 

Pentru a se emite factura pe persoana juridica, este necesar sa bifati campul "Persoana juridica" din formularul de comanda, tab-ul "Adrese", astfel devenind active campurile: Firma (unde se introduce numele firmei), CIF (unde se introduce codul de identificare fiscala) si Registrul Comertului (unde se introduce numarul firmei de la Registrul Comertului). 

Nu uitati sa cititi Termenii si Conditiile si sa bifati casuta “Sunt de acord cu Termenii si conditiile si le accept neconditionat”, inainte de a trimite comanda!

Atunci cand plasati comanda, Organic Life Partners S.R.L. va emite un numar de identificare a comenzii. Organic Life Partners S.R.L. va face acest lucru prin intermediul website-ului. Va rugam sa tineti cont de faptul ca acest numar de identificare a comenzii va este pus la dispozitie doar cu scopul informarii si nu constituie acceptul comenzii dumneavoastra.

Prin plasarea comenzii, dvs. va exprimati intenția de a cumpara produsele selectate sub termenii si conditiile noastre. Organic Life Partners S.R.L. poate accepta sau nu comanda dvs.

In situatia in care apar erori de natura tehnica in procesarea comenzii de catre Organic Life Partners S.R.L. si comanda nu va fi procesata din aceasta cauza, consumatorul va fi informat telefonic sau prin email in maximum 4 zile lucratoare.

Politica de retur

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri în afara celor prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Cumpărător.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, urme de uzură, lovituri, rupturi, zgîrieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc. In cazul in care doriti sa returnati produsul, trimiteți un e-mail pe adresa shop@organiclife.ro, asigurandu-va ca produsul pe care vreti sa il returnati indeplineste conditiile de retur de mai sus.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării Organic Life Partners SRL de către Cumpărător asupra deciziei sale de returnare a produsului. Organic Life Partners SRL va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.

Conform art.16 din actul normativ mai sus menționat, Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale:

  1. a) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. ”Produsele Organic Life, comercializate de Organic Life Partners SRL sunt produse care odată desigilate sau odată ce intra in contact cu pielea nu mai pot fi comercializate din motive de igiena si protecția sănătății consumatorilor. Consumatorul este informat astfel despre natura acestor produse și prin achiziția acestora consimte tacit asupra exceptării dreptului de retur prin desigilare. Produsele care în urma folosirii (sau probării) devin nevandabile chiar dacă rămân funcționale, dar potrivit naturii acestora din motive de sănătate sau igiena nu pot fi utilizate de către alt consumator și asupra cărora nu se poate interveni constructiv prin reparare, garanția acestora fiind asigurată prin înlocuire integrala (la indicația producătorului), diminuarea valorii produsului va fi egală cu a unui produs nou. Produsele care intră în contact direct cu pielea sau fluidele consumatorilor( fiind folosite exclusiv în acest scop, nefiind atingeri întâmplătoare sau tangențiale) și ale căror componente intrate în contact cu pielea sau fluidele consumatorului care inițiază procedura de retur nu pot fi înlocuite individual, nu pot fi vândute ca și produse. Nefiind posibilă comercializarea acestor produse posibil contaminate deoarece pot pune în pericol sănătatea consumatorilor, diminuarea valorii lor reprezintă prețul integral al produsului.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informează vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract.

După primirea confirmării a deciziei de a se retrage din contract, consumatorul trebuie să pregătească, să ambaleze corespunzător produsele pentru a nu fi deteriorate pe durata transportului și să suporte costurile trimiterii produsului către vânzător. În mod explicit Organic Life Partners SRL nu se oferă să recupereze produsele returnate sau să îndeplinească formalități legate de trimitere a curierului. Consumatorul este responsabil să le trimită la adresa vânzătorului care este indicată în documentele de achiziție sau să înmâneze direct produsele la adresa Strada Preciziei Nr.13, Cârcea Dolj (Cassia Park), să se asigure de transportul lor și să suporte costurile, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract.

Organic Life Partners SRL rambursează contravaloarea produsului folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

,,Cu excepția cazului în care vânzătorul (Organic Life Partners SRL) s-a oferit să recupereze el însuși produsele, în cazul contractelor de vânzare, vânzătorul (Organic Life Partners SRL) poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării.

Compare products

0 of 3 items selected

Select first item to compare

Select second item to compare

Select third item to compare

Compare

Coșul tău

Get Free Shipping

0%

achievement

Mai ai doar 200,00 lei până la Transport GRATUIT!

SUBTOTAL

Costul de transport și reducerea vor fi calculate la final.

0,00 lei
Vezi coșul